دوربین مداربسته برای زمین کشاورزی
نوشته شده توسط : ساسان
 
بهترین دوربین مداربسته چرخشی برای باغ و مزرعه چه نوع دوربینی است ؟
یکی از مشکلات برای باغداران عزیز برای تامین امنیتب باغ ، نبود برق در باغ و مزرعه است اما با پیشرفت صنعت دوربین مداربسته دیگری نگران نباشند نسل جدید از دوربین های مداربسته قارد به کار و فیلمبرداری بدون برق هستند و بدون نیاز به برق میتوانند فیلمبرداری انجام دهند.
دوربین مداربسته برای باغ و مزرعه را از کجا خریداری کنیم ؟
اگر به دنبال شرکتی معتبر جهت خرید دوربین مداربسته بیسیم شارژی و یا چرخشی هستید فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته شارژی و بدون برق است جهت خرید و اطلاع از قیمت این محصولات میتوانید به وب سایت مالکد مراجعه کنید.
جهت خرید دوربین مداربسته برای باغ و انواع دوربین شارژی با نگهداری شارژ بالا بر روی خرید دوربین مداربسته برای باغ کلیک کنید.
آدرس وب سایت مالکد MALKED.COM
مشاوره و خرید : 09129389225-09108515195
 
 
با چنین استفاده و پوشش گسترده ای از دوربین های مداربسته، جای تعجب نیست که قیمت ها در طول سال ها کاهش یافته است.
دوربین‌های مداربسته که به عنوان یکی از بهترین عوامل بازدارنده برای سارقان در نظر گرفته می‌شوند، از نظر آماری ثابت کرده‌اند که به افراد کمک می‌کنند تا احساس امنیت بیشتری کنند و از اموال خود محافظت کنند، حتی زمانی که دور هستند.
دورانی که سیستم ها فقط به مشاغل و افراد ثروتمند محدود می شد، گذشته است. پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته را برای عموم مردم مقرون به صرفه تر کرده است و هر روز صاحبان خانه های بیشتری روی آنها سرمایه گذاری می کنند.
دوربین های مداربسته ثابت کرده اند که یک اقدام امنیتی کارآمد است که همه صاحبان خانه باید از آن استفاده کنند.
همانطور که واضح است، اولین سوالی که هنگام تصمیم گیری برای نصب یک سیستم دوربین مدار بسته در خانه شما به ذهن خطور می کند این است که هزینه آن چقدر است.
برای اطلاع از هزینه های نصب سیستم دوربین مداربسته خانگی، عوامل موثر بر هزینه ها، انواع سیستم های انتخابی و همچنین مزایایی که این سیستم می تواند برای صاحبان خانه داشته باشد، به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 
 
هزینه نصب دوربین مداربسته در منزل
اندازه گیری هزینه دوربین مداربسته برای منزل به دلیل تنوع گسترده گزینه های موجود و همچنین عوامل دیگری مانند اندازه و نوع سیستم و سایر مشخصات می تواند تا حدودی چالش برانگیز باشد.
برای ارائه یک ایده بسیار کلی، یک سیستم دوربین مداربسته خانگی با یک دوربین، کامل با DVR (ضبط کننده)، مانیتور، سیم کشی و نصب کامل حدود 540 تا 660 پوند هزینه دارد. هر دوربین اضافی پس از آن حدود 120 پوند خواهد بود، بنابراین برای مثال، یک سیستم 3 دوربینه تقریباً 780 تا 900 پوند هزینه خواهد داشت.
برای استعلام قطعی تر، می توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان امنیتی ما بخواهید که به صورت رایگان از ملک شما بازدید کنند تا نوع و اندازه سیستم مورد نیاز را ارزیابی کنند.
ما در مالکد، رقابتی‌ترین قیمت‌ها را در یورکشایر به همراه ارزش پول شما با ارائه پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی دوربین مداربسته خانگی، در درجه اول تجهیزات دوربین مداربسته HIK Vision، که توسط مهندسین متخصص امنیتی مورد تایید SSAIB نصب شده‌اند، به شما پیشنهاد می‌کنیم.
ما همچنین دستورالعمل های کاملی را در مورد نحوه کار با تجهیزات قبل از خروج، همراه با ارائه خدمات نظارت، نگهداری و تعمیر حرفه ای ارائه می دهیم.

 

دیگر هزینه ها
نصب دوربین مداربسته خانگی هزینه های دیگری مانند نظارت، نگهداری و تعمیر نیز دارد.
اگر سیستم امنیتی دوربین مداربسته نصب کرده اید، باید آن را نظارت کنید. می‌توانید بعداً ویدیوی ضبط‌شده را بررسی کنید، اما برای نظارت بی‌درنگ برای محافظت از خانه‌تان، توصیه می‌شود خدمات نظارت حرفه‌ای دوربین مداربسته را انتخاب کنید، جایی که فیلم به یک ایستگاه نظارت از راه دور ارسال می‌شود که توسط متخصصان خبره و آموزش دیده برای انجام اقدامات سریع هدایت می‌شود. به هر گونه فعالیت مشکوک پاسخ دهید و از اموال خود در برابر انواع تهدیدات محافظت کنید. میانگین هزینه ماهانه نظارت بر دوربین مدار بسته از 12 پوند شروع می شود.
حفظ سیستم امنیتی دوربین مداربسته شما با کارکرد موثر و با کمترین اختلال، سرمایه شما را در آن بازپرداخت می کند. سرویس سالانه توصیه می شود تا سیستم امنیتی دوربین مدار بسته شما همانطور که باید کار کند. شما نیز باید سیستم را با تمیز و عاری از گرد و غبار نگه دارید. به طور متوسط، یک بازدید تعمیر و نگهداری حدود 500 هزار تومان برای شما هزینه دارد.
سیستم امنیتی دوربین مداربسته شما ممکن است به دلایل مختلفی مانند شرایط بد آب و هوا، نوسانات برق، یا فرسودگی عمومی دچار اختلال شود. مشکل هرچه که باشد، باید آن را سریعاً توسط یک مهندس که می داند چه می کنند حل کنید.
خدمات تعمیر دوربین مدار بسته به طور متوسط ​​حدود 92 پوند برای شما هزینه دارد. مجموع هزینه ها ممکن است بسته به ماهیت خطا متفاوت باشد.
عواملی که بر هزینه تأثیر می گذارد
همانطور که در بالا توضیح داده شد، هزینه کل یک سیستم دوربین مداربسته خانگی به عوامل مختلفی مانند اندازه و نوع سیستم و سایر ویژگی های اضافی بستگی دارد. بیایید با جزئیات به آنها نگاه کنیم:
اندازه سیستم
هر چه سیستم بزرگتر باشد، هزینه آن بیشتر است. یک سیستم بزرگتر مستلزم دوربین های بیشتری است که منجر به هزینه کلی بالاتر می شود.
برای تعیین اندازه سیستم مورد نیاز، ابتدا باید به اندازه خانه خود نگاه کنید. به طور کلی، هر چه خانه بزرگتر باشد، دوربین های بیشتری برای پوشش کل ملک مورد نیاز است.
جهت خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی و انواع دوربین مداربسته وایرلس کلیک کنید
سیستم داخلی یا خارجی
اینکه دقیقاً برای چه کاری از دوربین های مدار بسته استفاده می کنید نیز بر هزینه سیستم تأثیر می گذارد. خواه صرفاً اعضای خانواده یا اتاق های خاصی از خانه را که حاوی اشیاء قیمتی هستند بررسی کنید، برای جلوگیری از ورود سارقان به خانه شما، یا هر دو. این مقدار سخت افزار مورد نیاز و محل نصب آن را مشخص می کند.
دوربین‌های مداربسته ویژه‌ای وجود دارند که به‌طور خاص برای استفاده در فضای باز ساخته شده‌اند که در برابر آب و هوا مقاوم هستند و ضد آب و ضد آب هستند و به دلیل ویژگی‌های اضافه‌شده معمولاً کمی گران‌تر از دوربین‌های داخلی هستند.
وضوح دوربین
دوربین های مداربسته دارای رزولوشن های مختلف از 720p تا 4K هستند. هر چه رزولوشن بالاتر باشد، تصویر واضح تر است.
حوزه و موضوعاتی که می‌خواهید نظارت کنید، عمدتاً نوع وضوحی را که برای شما مناسب است تعیین می‌کند. اگر به دنبال نظارت بر سرقت های احتمالی هستید، شناسایی ضروری است




:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: